Saturday, March 24, 2007

爱的主旋律

I'm high over 爱的主旋律 ~
It's a duet by 卓文萱 and 小鬼 . Super sweet music video.





CLICK HERE Lyrics for you to sing along with. :D

是你的声音 带给我勇气
恋爱的频率 直到我心底
如果你愿意 是的我愿意
带着我幸福的主旋律
从前的实际 现在我相信
天空会放晴 爱会更甜蜜
如果你愿意 是的我愿意
爱的主旋律 永远唱下去



Sugary sweet aites?
说我傻的可以 还不是因为你 <3

*If you guys can't see the words, try refreshing the page.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home